A stencil ötven használata
2015. március 08. írta: Ahelyisegkalapacsa

A stencil ötven használata

A sablon is egy olyan eszköz, ami egyszerűen nagyszerű.

Kézügyesség nélkül festhetsz vele szépet papírra, fára, bőrre, textilre, kőre stb. - festéktől és felülettől függően.

A Decor Labor csapatának szép mintái közül nehéz választani. Gyönyörűek a cementlap minták!

A festőhenger minták pedig igazán romantikus miliőt varázsolnak saját kezűleg körénk.

Én végül a Charlotte nevű könnyed, nőies mintát választottam.

Első nekifutásra csomagolópapíron próbálkoztam.

DSC_0146

Hengerrel gyorsabb, de pazarlóbb a festés (sokkal több festéket szív magába a szivacs henger), ecsettel fárasztóbb, de gazdaságosabb.

DSC_0147

Az eredmény az első használat után: ahol több festéket használtam, ott picit aláfolyt. Ahol keveset, finoman, ott szép lett. Kevesebb: több.

DSC_0150

Mindjárt be is csomagoltam vele egy ajándékot.

DSC_0153

Olcsó és egyedi.

stencil csomagolás

Kipróbálás után neki is estem egy fa rétegelt lemeznek, amiből alátéteket szoktam készíteni. Itt megmutatom, hogyan.

Fehér színű festékkel lekentem a fatáblát és középre illesztettem Charlotte mintáját.

DSC_0155

A szürke 42. árnyalatát választottam és nagyon meg voltam elégedve az eredménnyel. (Lakkal le kell kenni több rétegben, hogy tisztítható legyen!)

alátét2

Az új konyhánk új ebédlőjében remekül fog mutatni!

De fürdőben is gyönyörű lenne egy stencil minta:

 

Vagy hálóban, a szürke 28. árnyalatában:

 

Vagy lépcsőn:

 

De esküvőre, egyszeri használatra, papír alapon is el tudom képzelni az alátét stencil festését.

stencil alátét kész

 

Lakodalomba, drága kárpit vagy tapéta helyett pedig simán elkészíthető sablonnal ez a jópofa paraván. Nem csak az ifjú párnak:

 Képek forrása: saját, Decor Labor ill. Pinterest

Ha kedvet kaptatok a stencilezéshez, mutassatok még ötleteket, felhasználási lehetőségeket!

Bőséges útmutatást és választékot találtok még itt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7811707013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása