Az oldszkúl szék
2016. február 29. írta: Ahelyisegkalapacsa

Az oldszkúl szék

Emlékeztek még, hogyan jutunk el a szextől a székig? Itt olvashattatok róla.

Ott mutattam először Nagymamám öreg székét,

amiből lett a nagylányom ülőalkalmatossága

az íróasztalánál (aminek történetét itt olvashatjátok).

De megunta, nekem adta. Így szerez a gyermek anyja fiától íróasztalt, lányától széket. Hurrá.

A használat során (nyilván a sok tanulás alatt) rengeteg baleset érte a kis piros széket, így jobbnak láttam átfesteni. Ehhez hőlégfúvóval eltávolítottam a korábbi festékrétegeket. Az ülőfelületet én vágtam hozzá legutóbb, ezt csak picit átcsiszoltam.

DSC_0006

Nagy örömömre, Erikától nyertem egy 1 dl ASCP festéket. Így most nem kutyultam házi vegyületet megmaradt festékekből. Nekiestem.

Nekem már így mezítlábasan is tetszett:

DSC_0012

De adtam rá zoknit és a piros fenekét is eltüntettem fehér zománcfestékkel.

DSC_0013

Az új ülőfelület és a régi váz találkozásánál nem láthatatlan az illesztés. Ezt egy textil díszszegéllyel takartam el decoupage technikával. Száradásig kárpitszeggel rögzítettem.

DSC_0021

Megint izgultam, mint a bőröndnél: vajon elég egyetlen kicsinyke deciliter festék egy szék lefestésére?!

Kis hígítással IGEN, sőt maradt még! A szín ezúttal Old Violet lett, a kanapéhoz igazítva:

ez jó

Igazi jókislány-stílus lett. Fehér zokni, csipke gallér, sötétkék köpenyben ruhával: minden iskola-igazgatónő álma. Megtartom!

DSC_0030

De ki öltöztette pizsamába a falat?! Erről inkább legközelebb.

jókislány szék

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr4611707035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manuka12 2016.02.29. 15:59:48

Hát ez nagyon csodás lett!

BoRi 2016.02.29. 16:14:54

Köszönöm!
süti beállítások módosítása