Bőrönd Ödön, miért is ülsz itt?
2015. október 06. írta: Ahelyisegkalapacsa

Bőrönd Ödön, miért is ülsz itt?

Régen írtam.

Sok-sok-sok bőröndöt pakoltam, cipeltem, fúrtam azóta ki s be. Szép sorjában elő is húzok belőlük ezt-azt, hogy tanulsággal szolgáljak, vagy éppen gyönyörködjetek, esetleg nevessetek.

Pár évvel ezelőtt oviból hazafelé sétálva meglátta kislányom ezt a lomot egy ház előtt:

-Mama, készíts nekem ebből valamit!

Emmapolc0

Kicsit rozoga volt szegény, meg ronda is. A színes linóleumok különösen igénytelen múltra utaltak, de egy próbát megért. Szétszedtük a kislányommal, csiszoltuktam minden oldalon.Emmapolc2.

Teljes mértékben a megrendelő elképzelése szerint jártam el. "Legyen citromsárga és férjenek el rajta a kütyük!"

P9250244

 

Örült neki a tulajdonos. Egy darabig. A szerkezet nem lett stabilabb, így a magas tartó rúd folyton eldőlt picit (persze ezt segítette a nagy mértékű ütés, nekifutás, felrúgás beltéri házi teszt). Kénytelen volt a gyártó visszahívni a terméket (eltettem a csudába az egészet).

Egy építkezés azonban nagyon sok mindent új megvilágításba helyez - gyakorlatban és elméletben is.

Az új konyhánkba például végre elfértek azok az evőeszközök is, amik eddig egy kis gusztusos bőröndben pihentek ünneptől ünnepig a szekrény tetején.

Mikor az átrendeződés egyik munkában gazdag napján leemeltem ezt a kis koffert, hogy kipakoljak a fiókjából mindent, férjem pedig a tárolóban porosodó kacatokat igyekezett selejtezni (értsd: konténerbe dobálni), akkor a régi citromsárga "polcrendszer" és a kis étkészletes bőrönd meglátta egymást!

Vonzalom, közeledés, együvé válás vágya!

Mi a tearózsa, vagy a 4-es busz Ödönünk számára ehhez képest?

Remélem a fellángolást életre szóló, kölcsönös tisztelet váltja fel, mert az eggyé válás folyamata pillanatok alatt megtörtént, s külső szemlélőként úgy látom, jó hatással vannak egymásra.

DSC_0296

A citromsárga szerencsétlenség feláldozta a kapcsolatért gyönyörű lábait (aranyra festve), a tárolódoboz pedig átfúródott, picit kicsinosította magát belül is, s közös életük immár asztalka formájában folytatódik az új nappalinkban. Stencilezésről itt bővebben.

DSC_0297

 

Áldásotokat adnátok a frigyre?

 

DSC_0299

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr8311707019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Máté Marx 2015.10.20. 17:44:18

nagyon bejön!:)

BoRi 2015.10.25. 12:16:07

Köszi!
süti beállítások módosítása