Én pedáloztam jó lábakért, becsszó!
2015. október 20. írta: Ahelyisegkalapacsa

Én pedáloztam jó lábakért, becsszó!

Teljesen véletlenül bukkantam rá a neten erre az eladó, lepukkant bőröndre. Pont arrafelé árulták, amerre a férjemmel volt randevúm, így örvendvén a szerencsés egybeesésnek és a kedvező árnak, lecsaptam rá. A remek kuktaparti (közös főzés/evés profi szakács vezetésével - szuper program, próbáljátok ki! ) után ezzel a ládával utaztunk haza.

Nagyon tetszett benne, hogy fából van (nem a férjem), így simán megfúrható: remek asztal lesz belőle!

Alaposabb átnézés után láttam, hogy sokkal több munka lesz vele, mint amennyit gondoltam.

DSC_0211

Rozsdás veretek:

DSC_0213

Belül felázott, málló falemezek:

DSC_0210

Műbőr borítást leszedtem, lemezkéket eltávolítottam, rozsdátlanítottam a vasalatokat, csiszoltam, fatapaszoltam - még tavasszal. Szép bútorlábakat kerestem a faládához, de csak nagyon drágákat találtam, márpedig nem akartam sokat költeni erre a jószágra.

Közben megkezdődött az építkezés és eltelt a nyár is anélkül, hogy hozzányúltam volna. Becsületére legyen mondva, hogy sitthalmok és gerendák között szépen megvárt, nem lett baja. Egy kistestvérét ezalatt pikk-pakk elkészítettem - ha emlékeztek.

Kibővült ház, új terek, bútorok nélkül. Szükség volt egy asztalra, így újra nekiálltam lábakat keresni.

Olcsóbb volt ezt a hiányos varrógéplábat begyűjteni, mint szép falábakat találni. A célomnak viszont megfelelő. Először lecsiszoltam drótkefével az egészet:

drótkefézés után

 

Majd bekentem rozsdavédővel. Itt látható a hiánya: a pedál gyakrabban taposott része letört. Zavar? Nem. Gyerekeim a másik oldalról így is hajtották a kereket veszettül.

lekenés előtt

A fehér kencétől fekete lett az egész. Sokat gondolkoztam, hogy nekimegyek valami ütős sprayfestékkel: arannyal, bronzzal... de végül hagytam.

lekenve

Passzol-e így feketén az "asztallaphoz"? Kiderül a következő részből!

kezdés

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr7811707023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása