Gombold újra azt a fát, aranyanya!
2015. november 17. írta: Ahelyisegkalapacsa

Gombold újra azt a fát, aranyanya!

Legkisebbünk szobájáról már többször is szó esett, pl ITT.

Házunk nagy átalakítása után többen is kérdezték, miért tűnt el ebből a szobából a nagy festett fa?

falifa 022

Mert megújul a szoba - volt a válasz.

Időnként maga a kis tulajdonos is rákérdezett, hogy hol a fája, ami már érzékenyen érintett. Mégis csak az ő szobája, amit én lelkesen alakítgatok..

Aztán az egyik festékvásárlás alkalmával megláttam egy csomag színes gombot egy hobbi boltban, ami teljesen a gyerekszoba színvilágával volt azonos, és azonnal megvettem "jóleszezmégvalamire" jeligével. Az vesse rám az első gombot, aki még nem vásárolt hasonló indíttatásból.

Az egyik közösségi oldalon pedig egy kedves ismerősöm mutatott néhány szép képet, amiről eszébe jutottam.

12038527_786406224796649_831807522672867540_n 12011213_786406228129982_744673460457558725_n

Ez már több volt a soknál! Kell egy új fa!

A megtisztelő és hízelgő bizalom után nekiálltam a "pótlásnak".

Higgyétek el, bárki elkészítheti!

Nem kell hozzá művészien festeni. Ötlettel, mintával pedig telve az internet.

Adott volt tehát egy csomag szép gomb. Pár száz forint volt, de lehet, hogy darabonként válogatva egy rövidáru boltban még olcsóbb.

Felrajzoltam egy csomagolópapírra a vázlatot, elrendezve a gombokat egy lehetséges módon.

DSC_0363

Vettem festővásznat, kb. 2000 Ft-ért.

DSC_0378

Művészek ilyet nem tesznek, de én felrajzoltam ceruzával a fát. Ahol béna lett, ott radíroztam, s újra rajzoltam. Mivel nem túl bonyolult alakzatot terveztem, pár perc alatt kész volt a vázlat.

DSC_0379

Megfestettem a képet barna akrilfestékkel (volt itthon).

festésDSC_0383

És felragasztgattam szépen a gombokat a helyükre. Egy tubus UHU el is illant rá, uhuhh.

gombok közelről

Egy ebéd utáni pihenő (persze nem az enyém) alatt kész lett az egész.

telibe

A gombos fogantyús szekrényke fölé akasztottam.

DSC_0388

Kisfiam örült neki. Büszkén mutatta a hazatérőknek, vendégeknek.

Karácsonyra Te is elkészítheted valakinek!

Különböző méretű. alakú vásznat találsz pl: ITT

gombot pl: ITT

ötletet pedig pl: ITT

Gombold át és láss neki!

DSC_0385

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr4611707027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerey Ágnes 2015.11.17. 20:17:45

Rita, ez az alkotásod is fantasztikus lett!!!

BoRi 2015.11.17. 21:08:37

Mert jó volt az inspiráció! Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása