10 perces tartós smink a bútornak
2015. január 27. írta: Ahelyisegkalapacsa

10 perces tartós smink a bútornak

Ma egy igen egyszerű, de látványos átalakítást mutatok meg. Dobjuk fel ezt az unalmas bútort!

Hasonló recept, mint amit a kis éjjeliszekrénykével tettem.

Adott az Ikea Moppe nevű fiókos tárolója:

Húzzuk ki a fiókokat és fúrjunk egy-egy lukat a hátoldaluk közepébe. Ez lesz a bútorgomb helye. Ennek fontosságáról ITT olvashatsz bővebben.

 

DSC_0001

 

Szükség lesz tehát bútorgombra. Én a mintához választottam ezt az egyszerű gombot az Ikeából.

Neve: Ulsvsbo (Egyszer írok egy bejegyzést a beszédtechnika és az Ikea kapcsolatáról. Ejtsd ki szépen a termékek neveit - ha tudod!)

Kiválasztunk egy textilt, amit a bútoron örömmel látnánk:

 

hozzávalók

 

 

Kivágunk négy, a fiók előlapjánál kicsivel nagyobb darabot az anyagból:

 

 

DSC_0004

 

Decoupage lakkal kenjük föl a textilt a fiókok kifúrt előlapjára (a pontos technikáról itt olvashattok):

DSC_0005

 

Levágjuk az előlapok szélein túlnyúló textilmaradékot, becsavarjuk az új fogantyúkat és kész!

 

fiók közelről

A bútor vázát lecsiszoltam és lefestettem egy lágy krémszínű bútorfestékkel és matt vizes bázisú bútorlakkal tartósítottam. Ez több tíz percnél. Ez a smink előtti kezelés.

Nem kell hozzá kézügyesség. Vágsz, kensz és kész!

fiókos szekrényke

Ti hogyan alakítanátok át ezt az egyszerű kis tömegterméket?

Várom a javaslatokat, esetleg képes beszámolókat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahelyisegkalapacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9511707009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása